RABATY W KOSZYKU
Producenci
KONTAKT

w godzinach 7.00 do 21.00

 Arkadiusz

 tel. 661 712 779

 

WYSYŁKA KRAJOWA

Sklep Lampalandia wysyła zamówione produkty za pośrednictwem firm kurierskich DPD, DHL  w ciągu 1 do 14 dni od daty zamówienia.

Koszty transporty niezależnie od miejsca przeznaczenia klarują się następująco:
Przesyłka przy formie płatności - przelew - 14,00 PLN
Przesyłka przy formie platności - pobranie - 21,00 PLN

W momencie odbioru przesyłki kurierskiej odbiorca powinien sprawdzić czy opakowanie z towarem jest oryginalnie zapakowane. W przypadku gdy paczka jest otwarta lub w widoczny sposób uszkodzona, należy spisać w obecności kuriera protokół szkody (odpowiedni druk reklamacyjny posiada przy sobie kurier firmy przewozowej) i nie odbierać przesyłki oraz niezwłocznie skontaktować się ze sklepem Lampalandia
Po odbiorze nieuszkodzonej przesyłki należy otworzyć paczkę i sprawdzić czy jej zawartość zgadza się z zamówieniem oraz czy towary nie są uszkodzone. W razie stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń prosimy skontaktować się jak najszybciej ze sklepem .
Protokół reklamacji spisany w obecności kuriera jest jedyną podstawą do uznania ewentualnych reklamacji. Odpowiedni druk reklamacyjny posiada przy sobie kurier firmy przewozowej.
Przesyłki wysyłane przez sklep Lampalandia są starannie pakowane i zabezpieczane. 
Wszystkie przesyłki kurierskie są ubezpieczone od uszkodzenia i zaginięcia.

W przypadku przesyłek za pobraniem dowodem wpłaty jest podpisany przez przewoźnika list przewozowy.

W przypadku reklamacji wadliwy towar należy zapakować w oryginalne opakowanie wraz ze wszelkimi dodatkami, które Klient otrzymał przy dostawie (kable, zasilacze, instrukcje, itp.) i odesłać na własny koszt do sklepu Lampalandia W przypadku braku oryginalnego opakowania lub innych elementów sklep może odmówić uwzględnienia reklamacji i zastrzega sobie prawo odesłania reklamowanych elementów do Klienta na jego koszt.

Warunkiem ważności gwarancji jest nienaruszona plomba gwarancyjna jeśli produkt ją posiada.

Do podlegającego reklamacji produktu należy dołączyć kopię dowodu zakupu (rachunek uproszczony ) oraz opis problemu.

Adres wysyłki dla reklamacji:

Firma " GREEN LAMP"

Wydra 8
42-130 Wręczyca Wielka

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy Użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient. Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usuwane bezpłatnie w terminie do 21 dni od daty dostarczenia towaru do sprzedawcy.
Jeżeli nie będzie możliwa naprawa i wymiana produktu na nowy (na przykład z powodu zaprzestania produkcji), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy pieniądze.
W przypadku towarów wadliwych bądź uszkodzonych fabrycznie gwarantujemy ich wymianę na towar wolny od wad, pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia e-mailem w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki, na e-maila info@lampalandia.pl
Klient może dokonać zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki pod warunkiem, że jest nie uszkodzony, jest oryginalnie zapakowany wraz z kompletem dokumentacji i akcesoriów i nie nosi śladów eksploatacji.

Anulowanie zamówienia jest możliwe wyłącznie po telefonicznym potwierdzeniu otrzymania wiadomości przez sklep Lampalandia . W innym przypadku klient zostanie obciążony podwójnymi kosztami związanymi z przesyłką: ze sklepu do klienta i od klienta do sklepu.
Sklep internetowy Lampalandia zastrzega sobie prawo żądania zaliczki w wysokości min. 30% składanego zamówienia w przypadku gdy jego wartość przekracza 1500zł lub dotyczy produktów nietypowych a także w przypadku gdy zamawiana jest duża ilości lamp tego samego typu. Produkty sprowadzane na specjalne zamówienie, do których sklep zażądał całkowitej lub częściowej przedpłaty nie podlegają zwrotowi.

Przesyłki na nasz koszt nie będą przyjmowane i będą zwracane do nadawcy!
Podstawa prawna: art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 2 marca 2000r. (Dz. U. z dnia 31. marca 2000r. z uwzględnieniem rozumienia konsumentów wg art. 22 k.c.)

Gwarantujemy zwrot wartości produktu. Naliczone koszty transportu podlegają również zwrotowi. Pieniądze zwracamy przelewem na wskazane konto bankowe w terminie do 14 dni roboczych od dnia uznania roszczenia.

W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.


Jednoczenie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Osobą odpowiedzialną oraz płatnikiem za dostarczenie zwrotu w stanie nienaruszonym do naszej firmy jest Klient.

W wyjaśnianiu wszelkich wątpliwości prosimy korzystać w pierwszej kolejności z poczty E-mail

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl